Joulu, tuo ylensyönnin luvallinen aika! Ja minähän syön. Syön niinkuin en olisi koskaan aiemmin syönyt. Vihannekset ja hedelmät olen jättänyt gerbiileille, ja ahtanut kitusiini kilokaupalla suklaata, kinkkua, perunalaatikkoa, valkoviiniä ynnä muuta epäterveellistä sheibeä. Ei hyvä, ei ollenkaan hyvä.

Vuoden 08 tilinpäätös tulee tässä.Aloitetaan miinuksista. Helpompaa näin.
-Olen saanut potkut ilman syytä.
-Kämppä meni alta, vaikka luvattiin, että saan asua niin kauan ku mieli tekee.
-Olen ollut työtön ja saamaton paska.
-Olen saanut aikaan taas yhden ihmissuhdedraaman(ah, naiset!)
-Olen kertonut äidille, että olen sairas.
-Olen saanut vuoden aikana monia ahdistuskohtauksia.


+Henna on käynyt meillä, ja me ollaan käyty niillä <3
+Otin kaksi gerbiiliä. Ne on kivoja :)
+Pääsin kouluun.
+Olen löytänyt ihanan asunnon.
+Olen saanut uusia ystäviä.
+Olen päässyt terapiaan.
+Sain rakkaalta enoltani ensimmäisen, oman autoni.
+Rakas lupasi muuttaa kirjansa ja kamansa tänne ;)


Paljon hyvää, ja paljon pahaa. Jospa vuosi 2009 tarjoaisi minulle jotain oikein mukavaa?