En oo oikeen jaksanu kirjotella. Pikakuulumisia: Lappeenrannan reissu oli ihaninta ikinä! <3 Oli ihan mielettömän kivaa. :) Ollaan oltu mökillä muutama viikonloppu vielä, sit tehtiin Erjan kans päiväreissu Tornioon ja Haaparannalle ja oon jotenki ollu niin kamalan poikki, ettei oo jaksanu kirjottaa. Tosin, tuskin tätä kukaan edes lukee, mutta silti. Muutenkin on tän sairauden kans ollu taas vaikeaa, aallonpohjapäiviä on ollu melko monta. Mua piristi suunnattomasti ku Erja soitti toissapäivänä ja kyseli että onko kaikki OK, ku oon ollu vähän vaisu. Ystävät on parasta <3 Käytiin eilettäin sit Erjan kans kirpparilla ja seppälässä ja löyty kaikkea kivaa.Löysin ison kasan housuja, ja ne mahtu mulle!! Ihanaa, ihanaa, ihanaa. Sit vanha kahvipurkki oli aarrelöytö :) Jos löytäsin kameran niin ottasin kuvia.Sekin on hukassa.
Viime yönä olin levoton ja vaihdoin keittiöön verhot ja siivosin. :D En saanu unta ku jalkoja pakotti ja oli muutenkin kamalan levoton fiilis.