Kyllä vain, en enää jaksa olla plösö, plösö, ja vielä kerran plösö. Nyt loppuu jumalauta, vaatteet ei mahdu päälle, olo on tukala ja väsyny, selkä kipeä ja peilistä kattoo norsu. Tai siis alotin jo viime perjantaina tämän, nyt jo pudonnu 1,5kg. Ja vain sillä, että oon vähentäny leivän syöntiä, seki mitä syön on ruista tai täysjyvää, täydentäny ruoka-annoksia salaatilla(ei pastaa, eikä riisiä niin helvetisti) ja lisänny liikuntaa. Nesteitähän tuo on mikä multa on lähteny, mutta silti tulee hyvä mieli. Kaivoin yhdet housut motivoimaan mua, ne on kokoa 42. Aion mahtua kesän aikana niihin ;) Nyt housut kokoa 44-46, mallista riippuen. Kokonaisuudessaan olo on paljon parempi. Aion ottaa tämän elämäntavaksi, eli tämä ei ole dieetti. Pienistä asioista se lähtee, esimerkiksi leivälle riittää yksi juustosiivu... :D Ja mitä enemmän sen leivän päällä on rehuja, sitä kauemmin nälkä pysyy poissa.
En halua kieltää itseltäni herkkuja, enkä varsinkaan hyvää ruokaa(hyvä ruoka ei tarkota pitsaa, hampparia, subia tai muuta rasvasta paskaa), koska jos söisin vain ja ainoastaan rehuja, tämä tyssäis jo alkuunsa. Kerran viikossa herkkupäivä, ja mun ei tarvitse ostaa megapussia sipsejä. En minä tosin siitä pussista kerkeä paljoa napsimaan, ku Jamppa syö kaikki :D Mutta silti. Ja mun ei todellakaan tarvi syödä suklaalevyä kokonaan, patukka riittää. Suklaa tosin on bannissa siitä yksinkertasesta syystä, että se aiheuttaa mulle addiktion.Se vaan on niin hyvää.
Herkkuhimoja varten mulla on tuolla hedelmiä ja pakasteessa on marjoja. Mansikoita ja viinimarjoja löytyi omasta takaa, ja ostin vielä pussin vadelmia. :) Hyviä, terveellisiä luonnontuotteita, eikä keinotekosesti makeutettua, sokerista lisäainepaskaa.
Tämä tyttö pinkasee nyt aamulenkille! :)