Huh huh. On ollu viime päivät melkoista juoksemista, ollaan käyty anoppilassa, kavereilla, otettiin Erjan kans kirpparipöytä(hinnoittelu ja tavaroiden läpikäynti vie yllättävän paljon aikaa!) ja kaikkea muuta. Mutta, mulle on tapahtunut jotakin hyvääkin!! Ihanaa, pitkästä aikaa! Eli tarina menee näin: perjantai-aamuna äiti soitti, että onko mulla tarvista autolle. Olin hieman hoo moilasena, että mikä juttu tämä on, mutta niin siinä kävi. Mun eno lahjoitti minulle vm. 96 Fiestan! :) Olisi menny toimiva kampe paaliin, jos en olis ottanu sitä, mitä haaskausta! Perjantai meni siis ajellessa. Samaten lauantai. Ihana, pieni punainen paholaiseni. :)
Sitten, valitin Erjalle taas tuosta mun järkyttävän rumasta karvaimuri-sohvasta, ja Erja muisti, että sen kaverilla olis sohva ylimääräsenä. Eli saan kuun lopussa ilmaseksi divaanisohvan! Ja pääsen tuosta rumiluksesta eroon! \o/ Aurinko siis paistaa risukasaan oikeen porottamalla! :)
Lääkkeet toimii. On ollu todella hyvä olo, pirteä ja iloinen. Jampankin kanssa menee hyvin, senkin mielestä mun kans on paljon helpompi olla ku olen vaihteeksi hyvällä tuulella. Olo on aika lailla samanlainen, ku mitä joskus vuosia sitten. Ei ihan onnellinen, mutta melkein.

Painonpudotuksesta sen verran, että olen pienentynyt puoli kiloa viime viikolla. :)