Ei sitte lähetty mökille, ku ooppelikin hajosi. Vilkun rele meni paskaksi, hirveä ulina ja surina.. Vittu, miks JUST NYT?! No, toisaalta parempi että nyt, eikä sitten tulomatkalla. Ois voinu himppasen vituttaa. Jamppa meni sitten kasaamaan nipponia, et jos pääsis ees huomenna sinne. Minä tahon mun seksiloman perkele :D

Mun laihutus on aika omituista. Vaatteet löystyy löystymistään, mutta vaakaluku pysyy aika lailla samassa koko ajan. Jännittävää. Ihan sama sille puntarin lukemalle, kuhan maha pienenee niin oon tyytyväinen. :) Enkä jaksa edes hirveän tiukkapiposesti laihuttaa just nyt, tässä kun on kaikkea muutakin. Pääasia, että suunta on joka tapauksessa alaspäin. Ja oon huomannu, että tuo mieskin on kiinnostuneempi mun hipeltämisestä nykysin, kovasti yrittää puristella mun mahaa, vielä ku voi :D

Oon loppujen lopuksi kohtuu hyvällä tuulella, vaikka harmittaa tuo mökkihomma. Kuuntelen Irinaa, PMMP:tä ja TikTakia ja kuvittelen olevani nuori ja vetreä x) Enää reilu kaks viikkoa ja musta tulee vanha, ruma, ryppyinen ja karvainen. Mut joo. Irinalta Pokka on sellanen biisi, joka autto mut yli eräästä ihmissuhdesotkusta. Eräs ihminen puukotti mua selkään, jauho paskaa selän takana, valehteli päin naamaa, levitteli mun asiat pitkin kyliä jne. Eikä edes myöntäny tehneensä noita asioita. Ite olisin voinu vaikka tappaa tuon ihmisen puolesta, minä olin se joka seiso aina vieressä ku miesasiat meni vituilleen(ko. ihmisen oma vika tosin, mutta silti), minä yritin ja mitä sain palkaksi? Paskaa,  paskaa ja silkkaa paskaa. Halveksin ja säälin tuota ihmistä nykysin, eikä se ansaitsis edes sitä. Mokoma parasiitti, alhainen loinen. Sattu taannoin helvetin hyvä sattuma, ku erehdyin kavereitten kans samaan baariin ku tuo epäsikiö. Ja mikäpä biisi sieltä soi... POKKA! Laulettiin sitä tanssilattialla todella lujaa ja fiiliksellä :) Ja heti perään tuli TikTakin Heilutaan! :D

"Pokkaa sullon ainakin, se on käynyt selväksi. Liikaa oot sen varjolla jo varastanut anteeksi. Mistä sait sen käsityksen, et noin voi tehdä toisille? Mut se mun täytyy kyllä myöntää, sullon pokkaa ainakin!"